poniedziałek, 23 lipca 2007

Błędy Bloggera (2)

Czytelnicy (nieliczni dość, w chwili gdy to piszę FeedBurner twierdzi, że jest ich ośmioro, w tym ja sam) tego bloga korzystający z kanału RSS, zauważyli zapewne niejakie zamieszania z ostatnim postem. Przyznaję się: to moja wina, ale spowodowana niewyjaśnionym błędem Bloggera w tworzeniu etykiet, co widać również teraz: niektórych brakuje, inne wyświetlają mniejszą liczbę postów niż powinny.

Stało się to po opublikowaniu ostatniego posta o drukowanych reklamach Googla. Zamiast dokładnie przeczytać pomoc (etykiety można edytować: dodawać zmieniać i usuwać bez ponownego grzebania w postach), bez większego zastanowienia usunąłem wpis i dodałem go ponownie. Nic to nie pomogło, a wręcz przeciwnie: popsuł się link do wpisu (dodały się przypadkowe cyfry), zaśmiecił się RSS feed, a etykiet jak nie było, tak nie ma. Później zrobiłem to jeszcze raz, efekt jak wyżej.

W "znanych problemach" brak takiego jak mój. Zgłosiłem to do supportu i czekam na jakąś reakcję, ale przyznam, że z niewielką nadzieją na pomoc. Spotkaliście się z czymś takim? Może macie jakiś pomysł, jak to naprawić i uniknąć podobnych problemów w przyszłości?

A może już pora przejść na Wordpress? ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

for visiting.